APA INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA TAWARKAN?JOM BACA 5 INSENTIF SHAKLEE YANG TERBAIK

 


Assalamualaikum Hampa dan Salam 4 Syawal
Harini kak long  baru kesempatan nak sambung menulis di blog ni sebab buzy beraya katakan, Hehehe.

Untuk kalini kak long terpanggil untuk kongsikan berkenaan  apa insentif yang ditawarkan oleh Shaklee Malaysia. 
Mesti ramai tertanya-tanya apa yang menarik insentif Shaklee Malaysia berbanding bisnes yang lain.

Sama seperti bisnes-bisnes yang lain, Shaklee ada menawarkan pelbagai insentif untuk para pengedar Shaklee tetapi ada beberapa kelebihan tersendiri yang membuat lebih ramai tertarik untuk sama-sama untuk buat bisnes Shaklee. 

5 INSENTIF SHAKLEE YANG MENARIK

1. Tawaran Unlimited Bonus Bulanan



Kalau hampa nak tahu, setiap 14haribulan semua pengedar Shaklee akan mendapat Cash Bonus hasil berkerja keras dalam bisnes ini.  


Bonus shaklee boleh dapat 2 angka hinggalah 6 angka. Ini semua hasil konsistensi dan komited diri kita sendiri terhadap bisnes 

Macam kak long sendiri, alhamdulillah dapat unlock 3 angka cash bonus dalam bisnes shaklee. Boleh dibuat untuk kegunaan harian, berlanja family makanan dan sedikit simpanan. 

2.Berpeluang Mendapat Untung Runcit Yang Lumayan


Apa yang bestnya dengan bisness Shaklee, ia memberikan para pengedar Shaklee untuk dapat untung runcit yang sangat lumayan tau hampa. 

Bila jual mana-mana produk Shaklee, hamoa boleh terus dapat untung runcit yang agak tinggi. Bukan RM3, Bukan Rm5 tapi malah boleh mencecah berbelas-belas ringgit malaysia(RM)

3.Tawaran Bonus Kereta Idaman



Haa, ini salah satu insentif yang menjadi rebutan ramai para pengendar Shaklee. Sebab apa? Nilai Car Bonus yang boleh didapati adaalah unlimited taw, dengan paling minimum sebanyak RM500. Ada yang pernah cecah car bonus sebanyak 5 angka sebulan

Car bonus Shaklee, dibeikan dalam bentuk wang tunai bukan berbentuk kereta. Inilah yang paling best, jadi kita boleh guna untuk beli kereta baru, guna untuk bayar kereta yang sedia ada atau buat simpanan.



4.Tawaran Trip VIP Setiap Tahun


Siapa yang tidak suka melancong kan? Haa, antara salah satu asbab kak long tertarik untuk join bisnes Shaklee adalah Shaklee ada menawarkan insentif trip setiap tahun. Bukan kaleng-kaleng ya trip shaklee bawak. Bukan melancong di ibu kota Kuala Lumpur, melihat pemandangan  KLCC. Bukan taw hampa, hehehe. Tapi, insentif trip ibarat melancong seperti VVIP dan ditaja sepenuhnya. Dan trip ni khas untuk leader-leader yang layak yang cukup syarat. 



Dalam Shaklee, menewarkan 2 jenis trip iaitu regional dan international trip. Untuk cycle tahun 2023/2024 lokasi trip Shaklee akan bawa semua pengedarnya ke tempat yang sangat-sangat best.



Bagi trip regional akan naikl royal carribean cruise bermula dari Singapore, Penang dan Phuket Thailand. 
Manakala bagi trip international akan ke Osaka, Nara,Kyoto iaitu bandar-bandar best ni Japan. Best kan hampa.


Bagi yang beragama Islam, hampa juga boleh pilih untuk trip international untuk trip ke Mekah dan Madinah untuk menunaikan ibadat Umrah

5. Tawaran Extra  Cash Reward


Untuk tawaran yang paling best adalah mendapat extra cash reward. Bayangkan bukan extra RM100, TAPI RM600! Ya Allah, banyak bukan. Sebab itu, ramai yang bisnes Shaklee adalah lubuk income yang sangat best. Banyak sangat-sangat insetif yang ditawarkan oleh syarikat Shaklee.


Insetif Extra Cash Reward ni baru diperkenalkan pada cycle ini 2023/2024.Tapi bagaimana caranya untuk melayakkan untuk mendapat insentif ni?Haa mudah sahaja.
Dalam Shaklee, ada beberapa peringkat rank yang diperkenalkan adalah seperti berikut

Untuk mendapatkan extra RM600 kalini, hanya sesiapa yang rank up Supervisor dan Senior Supervisor. Kemudian, masing-masing effective selama 3 bulan berturut-turut.
Jadi, bila rank up Supervisor akan dapat cash bonus, dalam RM1500-RM2000 , lepas tu akan dapat dapat extra RM600 . Boleh dikatakan dalam masa 3 bulan, akan dapat dalam anggaran RM6000- RM7000. Banyak kan hampa!


APA YANG BOLEH DIBUAT DENGAN DUIT EXTRA CASH YANG BANYAK

Kak Long nak tanya, RM600 tu banyak tak sebenarnya? Bagi kak long, banyak sangat hampa.
Macam-macam boleh dibuat dengan extra cash ni.
Yang paling penting dan utama adalah belanja keluarga. Sebab tidak rugi bila kita berkongsi rezeki terutamanya dengan ahli keluarga, malah makin banyak peluang rezeki terbuka buat kita. In Shaa Allah.
Kemudian, boleh sedekah kan walaupun sedikit kepada yang memerlukan. 

Firman Allah SWT dalam surah al-Baqarah ayat 261 :

Bandingan (derma) orang-orang yang membelanjakan hartanya pada jalan Allah, ialah sama seperti sebiji benih yang tumbuh menerbitkan tujuh tangkai; tiap-tiap tangkai itu pula mengandungi seratus biji. Dan (ingatlah), Allah akan melipatgandakan pahala bagi sesiapa yang dikehendakiNya, dan Allah Maha Luas (rahmat) kurniaNya, lagi Meliputi ilmu pengetahuanNya. (Al-Baqarah : 261)


Kemudian, hampa juga boleh buat sebagai simpanan tambahan  hasil daripada extra cash reward yang hampa dapat.
Haa, banyak kan sebenarnya hampa boleh buat dengan duit extra cash ni.

Cara Nak Dapatkan Insentif Shaklee yang Menarik Ni

Bagi sesiapa yang berminat untuk mulakan bisness Shaklee dan grab peluang-peluang yang ada dalam Shaklee, Hampa ada dua pilihan sebenarnya


1. Join dengan yuran keahlian RM35
2. join ahli secara percuma dengan pembelian 100 point atau mana-mana promo Free Membership

Mudah saja jika daftar. Yang penting bila dah daftar keahlian tu boleh terus mula berbisnes jika niat nak tambah income. 



Kak Long Ninie 

Pengedar Aktif Shaklee Jitra & Alor Setar


#NextLevelBloging 

#BlogMegaShaklee 

#shakleethrive2023

#shakleethrive2023 



Post a Comment

0 Comments